Kommuniké från extra bolagsstämma i Cyxone AB den 18 april 2023

April 18, 2023 14:11 (CEST)
Regulatory

Idag, den 18 april 2023, hölls extra bolagsstämma i Cyxone AB. Nedan följer en sammanfattning av de beslut som fattades. Samtliga beslut fattades med erforderlig majoritet.

Stämman beslutade i enlighet med valberedningens förslag att styrelsen ska bestå av tre styrelseledamöter för tiden intill slutet av nästa årsstämma.

Det beslutades vidare, i enlighet med valberedningens förslag, att välja Carl-Magnus Högerkorp som ny styrelseledamot vid sidan av de befintliga styrelseledamöterna Bert Junno och Mikael Lindstam samt att inget styrelsearvode ska utgå till den nya styrelseledamoten.

Malmö den 18 april 2023

Denna information lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 18 april 2023.

Se Kommuniké